Måla Fota Alvin Guitar Ro Plurr.

Det har hänt mycket de senaste dagarna. VÄLDIGT mycket. Eller nej. Inte så jätte mycket, men ganska mycket.

Jag & Emma har bytt rum, jag har hennes pygme-rum och hon har mitt bigga-rum. Det var ett motigt beslut, men det är nämligen så att jag ville inte ha mina vinröda och gråa tapeter längre. Nej. Ja vill ha vitt, och så en knallig fondvägg, FJÄÄÄST liksom! Problemet var att jag inte fick göra om mitt bigga-rum för det var så fina tapeter där. Tyckte mamma. Men emmas pygme-rum med mörkblå tapeter (BLÄ) kunde jag gärna få måla om, så jag startade med att måla vitt efter att emma flyttat ut sina få grejer.
När jag målat klart det första varvet ringde Miriam.
En halvtimme senare satt vi och såg förlängningen på fotboll hemma hos mig. Stackars Miriam som hatar att se på fotboll.
Sen cyklade vi ner till älven som är nedanför oss, och tog massivs med fina kort och bara myste på. Och kulade på också såklart. Haha :D
Sen cyklade vi till OK och hyrde Alvin & Gänget! BRA FILM! VÄLDIGT BRA FILM!
Hon sov över också såklart :D

På morgonen spelade vi Guitar Hero, första gången på väldans länge för min del. Skamligt egentligen. För kul är det.
Sen gick vi ner till älven igen, tömde båten som var fylld med regnvatten, det tog ett tag må jag säga. Och sen vare bara att sticka ut och ro! HAHA, kul vare!
Mindre kul att Miriams mobil plurrade i lite vatten som var kvar i båten, men den klarade sig :D

0 kommentarer: