bilder pdol.

Vi kom dit ganska tidigt så det var rätt folktomt till en början. Vi ägnade oss mest åt att beundra de så fint pyntade gatorna.

Malin och Jennifer.


Vi gick ner på tivolit och spelade bort lite pengar. Den enda som vann något var Jens, och vi räknade ut att hans vinst hade kostat honom över hundra kronor. Det var en Hello Kitty-leksak...

Jag tog mod till mig och åkte Batman tillsammans med Malin och Miriam. Så galet, äckligt roligt!

Där har vi mig.

Jag tog mod till mig ännu en gång och testade langos för första gången.

Johanna åt en med grädde och sylt. Nom, nom, nom.

Jag tänkte att Stina också måste få vara med, och det här var den enda bilden jag fick på henne. Haha.


En snygg Miriam på ett mysigt café.

Tillslut var det dags för Bo kaspers orkester...

... det tyckte vi var bra.




Allt som allt hade jag en riktigt bra kväll! Ikväll nobbar jag dock ståhejet. Plånboken mår inte riktigt bra.

0 kommentarer: