nödig fakta.

När gick du upp idag?
Klockan nio.
Senaste filmen du såg på bio?
The King's Speech.
Favorit-TV- program?
Öh. Ingen aning. Tycker det mesta känns så fejkat och överdrivet nuförtiden. Sport är alltid kul att titta på dock, heh.
Vad åt du till frukost?
Naturellyoghurt med valnötter, mandlar, linfrön, russin och solrosfrön.
Vad är ditt andranamn?
Maria.
Din favoritmat?
Något som har med fläskfilé eller kyckling att göra, kanske.
Vilken mat gillar du inte?
Falaflar och annat vegetariskt.
Favoritchips?
Mandelpotatischips.
Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Folk som älskar att trycka ner andra mentalt eller de som aldrig kan ha fel. Vilka är dina favoritkläder?
Sådant som jag trivs i.
Favoritklädmärke?
Bra fråga. Har ingen aning.
Favorittid på dagen?
Precis innan jag ska somna då jag ligger och läser alldeles för länge. Vid 12-tiden, med andra ord.
Var är du född?
Piteå.
Vilken är din favoritsport att se på?
Skulle nog svara fotboll med tanke på hur ofantligt många timmar jag spenderade framför TV:n under fotbolls-VM förra sommaren.
Coca Cola eller Pepsi?
Inget av dem.
Fotboll eller ishockey? Fotboll.
Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Är himla pigg på både mornarna och kvällarna så lite både och.
Vad ville du bli när du var liten?
Delfinskötare. Hästskötare. TV-hallåa.
Bästa barndomsminnet?
Kan bara komma på det värsta. Jag var fyra år och alldeles förskräckligt rädd för hundar. En sommardag när jag var ute och lekte på gården kom den stora, svarta grannhunden och ville leka. Jag trodde förstås, helt seriöst, att den ville äta upp mig eller åtminstånde skada mig och sprang och tjöt som en stucken gris när den förskräckliga hunden började jaga mig. Jag blev förstås varken uppäten eller skadad, men jag vågade knappt lämna huset på hela sommaren och blev till och med rädd för flugor.
Favoritdag i veckan?
Fredag, helt klart.
Senaste personen du delade en middag med?
Min familj.
Vad lyssnar du till just nu?
Ole Börud.
Favoritfärg?
Grön.
Hur många tatueringar har du?
Noll.
Vänster eller högerhänt?
Vänsterhänt för det mesta, men gör vissa saker med höger.

0 kommentarer: