mon jour.

Sitter och försöker få reda på hur vädret kommer vara imorgon. Enligt en sajt ska det vara sex plusgrader och enligt en annan fjorton plusgrader. Jag hoppas på det sistnämnda, då blir jag klaad.
Annars så leker livet just nu. Stadsbesöket tidigare idag bestod av lite shopping, lite glass och lite babbel. När vi blev hungriga åkte vi hem till Malin och lagade och åt gomiddag. Sedan bestämde vi oss för att se en Disney-film, närmare bestämt Prinsessan och Grodan. Jag gjorde mig förresten världens godaste snabbvariant av gino. Ett äpple, ett päron och en apelsin. Skala och hacka. Blanda. Lägg på mjölkchoklad och in i micron. Nom nom nom!
Tack för en trevlig dag och kväll!

Har tyvärr inga bilder från dagen eftersom min kamera inte fått vara med. Däremot har jag tre bilder från i söndags då vi hade en fem timmars lång grillkväll hos Johanna! Mys.


">

0 kommentarer: