lura dig vart jag vill.

Kände att jag borde rätta mig själv vad gäller nedräkningen till sommarlovet. Det är sextionio dagar kvar, och inte den höga siffran etthundraen som jag inte har någon aning om hur jag kunde komma fram till den, haha.

Dagen idag började inte helt perfekt om man säger så. Det visade sig nämligen att den första lektionen hade utgått vilket betyder jag kunnat sova avsevärt mycket längre än fem timmar i natt. Men jag överlever nog, kanske.
Alldeles strax är det dags för kör och sedan det fruktade samhällsprovet som alla gruvar sig inför. Vi har desperat försökt komma på något bra april-skämt i stil med "Hej, vi kommer inte på samhällslektionen idag. Hejdå", men vi har alla insett att det inte kommer fungera speciellt bra. Uuuh. Jag vill inte.

Tycker bara att den här bilden är alldeles förskräckligt fin. Den får symbolisera den här busiga dagen, eller något.

0 kommentarer: