tisdagskväll.

Sommarjobbet är fixat. Vad det blir och allt sådant har jag ingen aning om, men mitt namn på den långa listan berättade för mig att jag kan pusta ut en aning. Känns finfint.
Kom hem från huvudstaden vid tretiden idag och insåg plötsligt att det inte var så himla trist att komma hem ändå. Lite stillhet, tystnad och frisk luft fick mig att ändra mig, norrlänning som jag är. Heh.
Trots att jag egentligen borde ha pluggat jättejättemycket idag så gjorde jag istället andra trevliga saker som att se Mästarnas mästare, sitta trampa på träningscykeln, laga och äta god renskavsgryta, titta på världshistoriens tråkigaste fotbollsmatch och spela betapet mot min far. Plugget fick helt enkelt vänta. Och nu får det vänta ännu mer, för nu ska jag läsa hp och sedan sova. Tjing!

0 kommentarer: