städning i mitt hjärta.

Vakna. Skola. Sjukgymnasten. Läkaren. Korpen. Nodo. Mathandling. Hem. Drömma mig bort.
Så har min dag sett ut och det har varit en bra dag fram till ungefär precis nu, då städningen inte går att skjuta upp längre. Ja, fransyskan (en människa, inte en köttbit) anländer imorgon och rummet hon ska bo i ser ut som ett bombnedslag liksom de angränsande rummen som jag tråkigt nog råkar ha städansvar för. Aj.
Jaja, det är bara att sätta på mig min tovade städhatt och börja städa. Take me away...

Gran Canaria -04

3 kommentarer:

Anonym sa...

Asså du är bara för söt! Har du en städhatt? Det är så typiskt Agnes! Själv har jag städat båda toaletterna och sitter och pluggar franska, sen måste jag plugga matte eftersom att jag suger på ekvationer. HA EN BRA KVÄLL! "jättejätte"

Anonym sa...

Hahahahaha! Jag VISSTE att du skulle kommentera städhatten! Hahahah åh, puss xD

Anonym sa...

Jag visste att du visste att jag skulle kommentera städhatten! Men det är bara för att jag är så avundsjuk på att du är så otroligt händig. Fast JAG har fått mig ett par lovikavantar ikväll. Maja stickade ett par i 9an som hon inte ville ha kvar, så jag var händig och tog dom! xD