uppsala nästa.

Insåg att jag helt glömt bort att packa till Uppsala. Det får bli min fredagkvälls-syssla! Heh. Nej, jag ska verkligen försöka vara effektiv så jag hinner ha lite fredagsmys också. Kanske inte så speciellt effektivt att börja packandet med att blogga då? Inte bra, inte bra.

Idag har vi iallafall fått ett minst sagt efterlängtat höstlov. Det känns otroligt skönt! Nu är det bara sju skolveckor kvar till jullovet. Galet!
Efter skolan gick vi och firade höstlovet med en fika på Ekbergs, himla mysigt.
Nu sitter jag och smälter maten för att sedan få ner lite äppelpaj och annat mumsigt medan vi ser på Idol. Åh, fredagar är sjukt bra!

Nej, nu kan jag inte dra ut på det mer. Nu är det packning som gäller.
Imorgon halv sju sticker jag, Jenna, Malin, Eliza och Lova iväg till Uppsala och blir borta till på onsdag!

Vi har bara handbagage så jag kan inte ta med mig så mycket som jag skulle vilja. Ajdå.

0 kommentarer: