Bröd-lopp

Hallå där!
Igår jobbade jag hela dagen och gjorde bla lagår'n själv för första gången. Coolt. Hehe, nä. På eftermiddagen for jag in till stan och mötte upp Miriam, Malin, Lova, Stina, Jenna, Lars och Jens för att äta middag på Adana. Efter det gick vi på Waynes och tillslut bar det av hem till Jenna! Himla trevlig kväll.

Idag är det äntligen dags för det kungliga bröllopet. "Äntligen" säger jag inte för att jag längtat så efter att få se det, utan för att det betyder att efter den här dagen så slipper man all kunglig hysteri.
När jag var liten trodde jag att bröllopp hette brödlopp. Dessutom stoppade jag in bindesträck mitt i ett ord. Kaka blev t.ex ka-ka. Alltså blev brödlopp Bröd-lopp. Därav rubriken. Hehe, lite onödig fakta!

Strax ska jag på min farbrors 40-årsfest och efter det ska jag till Lova!

0 kommentarer: