Plugg. Bio. Väskor. Skor. Paris.

Det är precis det här jag inte får göra för min sjukgymnast. Sitta vid datorn alldeles för länge. Men då känns det ju bra att jag gjort någonting vettigt under tiden, nämligen skrivit en bokrecension. Nu borde jag egentligen fortsätta göra något vettigt, som att plugga biologi, men tänk för att det orkar jag inte.

Idag hade vi skolbio så vi gick bara halvdag. Vi såg "Prinsessa", själv tyckte jag att den var väldigt bra. Många tankebanor sattes igång, kan man säga. Efteråt gick jag, Jens och Malin på stan. Vi räknade bla. hur många väskor jag äger och när det började närma sig 15 stycken så fick jag lite smått ångest. Därför gick jag till Indiska och köpte en till! Hehe. Nej, men det blir nog den sista jag köper på ett tag. Tror jag.
När min mor anlände fick jag mig ett par converse och så köpte vi en resväska att ha i Paris. Oops. Ja, men resväskor räknas inte.

Nu är det bara TVÅ dagar kvar till Paris! IIIIIH!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Dom ska jag låna.. hehehe ;)