Årets första cykeltur!

Tjo!
Kom hem från Malin vid ettiden idag, och hann inte mer än hem innan vi skulle iväg till farmor på påskmiddag. Det blev promenad dit, och cykling hem! Det var riktigt härligt. Dock så lyckades jag åka in för mycket på kanten, som var belamrad med slask, och drog till med en liten vurpa... men tro nu inte att det händer ofta! Haha.

Eftersom en viss Lova låg och sparkade mig halva natten så har jag bara sovit i ca 3 timmar och är dödligt trött just nu! Men det gör ingenting, det ger mig en anledning till varför jag absolut inte kan skriva SO-uppsats idag!

Imorgon ska vi åka in till stan för att fixa lite ditt och datt inför Skåneresan. Tåget går imorgon kväll och det ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag! Där nere är det tydligen 10 grader varmt, blommor i rabatterna och det allra viktigaste; SNÖFRITT! Hata Norrbotten, älska Skåneland!

0 kommentarer: