update må, tis, ons

I måndags tog jag bussen in till stan och mötte Malin. Vi strosade omkring överallt och köpte absolut ingenting förutom lunch på Cafe Piteå. Senare kom Miriam och vi strosade lite till innan vi tog oss en fika. Efter mycket om och men och hit och dit så var vi tillslut hemma hos mig. Stina kom efter ett tag och vi spelade spel, åt chokladmoussekaka och såg "This is it".

Dagen därpå hade vi först tänkt slappa framför TV:n men det slutade istället med att jag kardade ull medan Malin och Miriam nåltovade. De var duktiga och gjorde bollar och trollsländor! Bilder kommer senare :)
På kvällen träningscyklade jag, medan jag glodde på One Tree Hill. Jag glodde även på One Tree Hill resten av kvällen till klockan närmade sig tolv. Ja, det är rätt så beroendeframkallande.
Idag var det meningen att jag och mamma skulle ta oss en trip till Skellefteå, men på grund av det hemska vädret så blev det istället en trip till underbara (läs: Fruktansvärt kalla, blåsiga, tråkiga, gråa) Piteå. Vanligtvis brukar jag tycka om staden men idag var det mesta dåligt. Gardinerna jag ville ha fanns inte, lekakulorna jag ville ha fanns inte, jeansen jag ville ha fanns inte och mackan jag ville ha fanns inte... Jag känner mig riktigt positiv!

Vad jag ska göra resten av dagen är ännu ovisst. Jag är sådär jobbigt rastlös och kan inte komma på något tidsfördriv som skulle kunna duga. Det enda acceptabla skulle väl vara att boka en resa till Thailand, då.









Gran Canaria 2009. Vill bort härifrån!

0 kommentarer: