MUSIKAL!

Pust! Har, som ni märkt, inte bloggat sedan i söndags, så jag tänkte berätta om allt kul som hänt de senaste dagarna!
I söndags for jag, Malin, Jens och Anton och åt på BigBoy efter att ha repat i flera timmar. Sedan sov jag över hos Malin.
På måndag hade vi samling klockan nio och körde direkt igång med rep i grova drag, och sedan genrep! Klara var vi vid 6-tiden på kvällen.
Idag ägde första föreställningen rum klockan 10.00 för Christinaskolan, sedan klockan 13.00 för Pitholm och efter det vilade vi upp oss till sista föreställningen som var klockan 19.00 inför allmänheten.
Dagen har varit jätterolig och det har gått superbra! Morgondagen kommer nog bli ännu roligare och gå ännu bättre, hoppas jag! Åh. Det är så kul!

Om någon saknar en biljett till onsdagsföreställningen klockan 19.00 så har jag över :) Kontakta mig isåfall!

0 kommentarer: