Idag. Igår. Imorgon.

Igår hade Stina 16års kalas. Vi satt mesta delen ute och grillade, och hade det jättetrevligt!
Idag fyller min lille pappa 50 år och därför är det storkalas hos oss senare idag! Det ska bli kul :)
Imorgon är det musikalrep för hela slanten. Vi ska befinna oss i Christinasalen hela dagen och nöta, nöta, nöta så det sitter på tisdag och onsdag då musikalen äger rum! Oh, vad jag ser fram emot den!
KRAM!

Update: Jag vill bara rätta mig själv lite grann. Pappa fyller inte år idag utan på måndag, men festen är idag! Fel av mig. Hehe.

1 kommentarer:

En skåning sa...

...då upprepar jag vad min superduktige fotolärare sade: själva kamerahuset behöver inte ha så supermånga funktioner, lägg hellre pengarna på ett så ljusstarkt objektiv som möjligt! Men de kostar förstås skjortan!!