Igår och idag

Alice i underlandet var enligt mig inte alls speciellt bra. Den var nästan sämre lagom bra. Men det gjorde ingenting för jag hade en jättetrevligt kväll med tjejerna ändå!
Efter filmen bestämde vi oss för att våldgästa Nodo. Vid 10-tiden började vi gå (!) till Malin. Ja, det blev ungefär en halvmils promenad där på kvällskvisten! Väl hemma hos henne så värmde vi våra tår, drack te och skrattade mest hela tiden till dess att klockan blev mycket och alla for hem förutom jag.
Imorse blev det snabba puckar. Vaknade kl 10 hos Malin och kl 12 hade jag hunnit äta, fara hem, leta upp pjäxor och skidor, bytt om, och tillslut landat på Vallsberget där Miriam väntade på mig. Det var första gången på två år som jag åkte slalom men det gick hur bra som helst. Det var extremt härligt i backen och jag har nog blivit nyförälskad i slalomåkning.

Nu har jag sytt klart och hängt upp kappan. Blev rätt så nöjd!

Vallsberget.

Kappa.

0 kommentarer: