49 skoldagar kvar.

Tjo! Förmiddagen har gått åt till att dregla över systemkameror på nätet, tova och grilla hamburgare!

Jo, jag har bestämt mig för att investera i en systemkamera, så det känns riktigt bra! Kruxet är bara att veta vilken systemkamera jag vill ha, och vilket märke framförallt! Nikon, Canon eller Sony. Hmm... Jag är i behov av hjälp så om någon råkar ha lite erfarenhet inom detta område, så skicka förtusan iväg en kommentar!


Hade inget att göra så jag tovade en liten bil med helgrymma eldflammor!

2 kommentarer:

En skåning sa...

Säger bara Nikon! För att funktionerna är så logiska och för att proffsen fortfarande kör det märket och för att det finns så mycket att välja på. Och dessutom piratobjektiv som funkar bra ihop. Lycka till!

agnes sa...

Okej tack så väldans mycket! Det hjälpte mig en hel del faktiskt :)