Slappa veckan.

Igår hade vi sovmorgon. Idag slapp vi de två sista lektionerna. Imorgon är det halvdag. På torsdag är det innebandyturnering. På fredag är vi lediga.

Ja, det är ett väldigt lugnt tempo på skolan just nu. Vi latar oss igenom lektionerna och på rasterna spelar vi mest Skippo. Hehe.
Skippade Korpen idag pga huvudvärk och tog istället en promenad från skolan och hem. Jag trodde allvarligt att blodet i benen skulle frysa och jag skulle bli stående där, oförmögen att röra på mig. Okej, jag trodde kanske inte det fullt ut, men det kändes så!

Nu sitter jag och försöker febrilt komma på vad jag ska köpa till min syster, som fyller 20 år på lördag. Det går inte alls bra, jag får halvt panik!


Hittade en översöt bild på Miriam från i somras. Jag saknar min hängmatta och jag saknar SOMMAREN!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips: Ge mig pengar :D :D