nationella prov.

Vårdcentralen gick bra. Fick vänta himla lång tid, men det var jag ju beredd på. Nu ska jag äta pencillin i 10 dagar, tre tabletter om dagen och de måste tas minst två timmar före jag äter eller två timmar efter. Sjuukt jobbigt. Kan man inte bara få dricka någon superdryck som bara behöver drickas en gång för att bli frisk?

Vi hade vårat första nationella prov idag. Svenska, läsförståelse. Förut gruvade jag mig ganska mycket för provet men nu har jag insett att det är ju rätt så slappt, man kan ju nästan omöjligt förbereda sig så det får helt enkelt gå som det går. På Torsdag är det dags för nationella igen, svenska och uppsatsskrivning i tre timmar. Funderar skarpt över hur mina händer ska klara av att skriva i tre timmar?
Jaja, får sova på saken. Kram.

2 kommentarer:

evelina :D sa...

tjing pling! saknar våra mornar, MYCKET! puss på dig :)

agnes sa...

Haha ja, jag med! Kändes jättekonstigt i början då jag inte hade någon som helst att prata med :O Kramar :)