Gråa tider.

Efter 13 timmars sömn så känner jag mig betydligt friskare idag, så det blir nog skola imorgon!

Igår låg och och tittade på TV i sammanlagt ca 10 timmar, vilket skapade vissa nackskador senare, så TV-tittande är inget jag tänker satsa på idag. Nej, nu när jag fått lite energi så ska jag kanske.... städa och plugga?
Känner även att jag borde ta mig ut idag... har inte varit ute en längre tid på flera veckor känns det som :S Men å andra sidan så är vädret det sämsta möjliga, se bilden! Och nej, den är inte konverterad till svartvitt, Det är såhär grått här uppe just nu. Extremt deprimerande... Skåningar, ni ska vara glada att ni bor i Skåne just nu.

2 kommentarer:

skåning sa...

vi kör på snöstorm istället för grått, det blir lite mer spännande då ;p haha

agnes sa...

Haha ja, jag skulle hellre ha snöstorm än grått,grått,grått x)