Fettisdag, Fettis-dag

Dagen började med en försovning. Inte så coolt, men jag hann! Franska, musik och lunch följde därefter. På lunchen blev jag och Jenna haffade av PT, de undrade hur maten, stämingen, språket osv. var i skolan. Jag babblade på om väldigt mycket som jag inte minns någonting av just nu. Hoppas bara repotaget gör sig rättvist...
Efter skolan traskade jag till Korpen för ett joggingpass, sedan plugg, kör, plugg och nu sitter jag här och äter bulle. Försöker låtsas att det är en semla. Jo, för min älskade familj åt upp alla semlor medan jag kämpade på ett löpband två mil bort. Tack, verkligen!

2 kommentarer:

Farsan sa...

Ja, nu har vi ju sett reportaget. Den beskedliga dottern äter med god aptit, eller??
När journalister är i närheten måste man prata lååångsaaaaaamt....

Anonym sa...

Måste gälla norrbottensjournalister...söderut är de snabbare!