to,fr,lö,sö.

Bloggen har hamnat lite i skymundan för några dagar. Det har hänt en hel del!

I torsdags fick jag en äkta feberattack och bestämde mig för att svettas bort febern under natten(det sägs ju fungera), så jag klädde på mig allt vad jag kunde och lade mig vid åttatiden.. rekord! Trots en hemsk och varm natt så ångrar jag mig inte för på fredagen blev jag ända relativt frisk igen, vilket var tur för annars hade jag missat en sjukt bra musikal!
Jag och Malin skippade nämligen halva skoldagen för att fara och se High school musical på Kulturens hus i Luleå.
Lördagen blev en stadsdag för min del. Jag, Malin och Jenna strosade omkring där till Eliza kom och det var dags för tjejkväll hos Stina. Jättetrevlig kväll!

Idag har jag, mamma och pappa varit och tittat på Skid-sm. Ojojoj vilka kämpar. Tur att inte ALLA människor är tvugna att ta sig upp för en slalombacke på ett par rangliga skidor. Nej, längdskidåkning är inget att satsa på för min del. Men jag beundrar verkligen dem.

0 kommentarer: