Städångest.

Hallåj. Sitter med jobbigt illamående. Dels för att jag gjorde för många situps igår, så min mage gör sådär onödigt ont, men också för att pappa beskrivit hur man tar kål på Agnes "Genom att fylla munnen full med kaviar och sedan tejpa igen den". Som ni förstår så är det en sådan morgon då alla är lite småkonstiga kan man säga.
Igår satt jag halva kvällen och valde ut vilka bilder jag vill framkalla. Det blev ett sextiotal st och såsmåningom, när jag har fått tag på bra och billiga passepartous, så ska jag fylla en hel vägg med nya och gamla foton. Tror rummet kommer bli awesome tillslut! Det gör det inte just nu. Det ser mer ut som ett bombnedslag (nej jag städade inte går, som det var tänkt) med garner, papper, ramar, saxar, foton, dammråttor, servetter, cd-skivor och kläder som täcker golvytan. Åhh, jag vill inte ta mig an det!

1 kommentarer:

En skåning sa...

Jamen, du är grym Agnes, vilka presenter!!! Jättefina! Inte behöver du städa efter hantverksorgien, det kommer säkert en snäll tomte och gör det. Kram