Slut med lov.

Pappa tapetserade klart och det blev superfint! Avatar var hur bra som helst och efter bion for jag och sov över hos Miriam. Dagen därpå spelade vi "Wii fit" till min mamma kom och hämtade hem mig, Miriam och Stina till mig. Vi handlade och lagade mat innan resten av gästerna anlände.
Det var en himla mysig kväll, HELT utan tv/filmtittande vilket var bra. Istället spelade vi spel, skrattade, flamsade och pratade. Såklart.
Lördagen var en konstig dag om man ser till temperaturen. På för och eftermiddagen stod mätaren på tjugo minusgrader och vid 5-tiden stod den plötsligt på NOLL...
Idag har jag fixat med foton och ramar, börjat tova draperiet (20 kulor klara, suck...)spelat sims och varit ute.

Kan inte riktigt vänja mig vid att skolan börjar om imorgon... gör allt för att inte tänka på det. Självklart ser jag jättemycket fram till själva vårterminen med musikal, Paris och examenskonsert osv, men det är själva plugget som tynger mig. Alla läxor och prov.... blä! Något som känns bra är att det här blir kanske sista terminen med extrema mängder plugg... förutom om jag går Samhälls på gymnasiet då förstås. Gymnasievalet är ännu väldigt ovisst. Kanske estet musik, kanske samhälls. Åh, vad svårt!

2 kommentarer:

E sa...

Agnes, nu kräver jag lite bilder på tapeter och ramar och grejer!

agnes sa...

Okeeej :)