Flätstickning


















Har provat på flätstickning, himla kul faktist!

2 kommentarer:

En skåning sa...

Men kära nån, vilket produktivitet! Jättefint som alltid, hoppas verkligen att föräldrarna begriper att de ska sponsra ditt garnbehov!!

LO sa...

Sticka, sticka dagen lång.
Kan du inte vara cool nån gång?
Gör du inget annat än att sticka?
Jag blir så sur så jag får hicka!

Ibland skriver du ett enstaka sms.
Men detta räcker inte för en tjej med pms!
Tillfredsställ mina enorma behov.
Annars ropar jag ett obegribligt NOV!

Du köper iPods hela tiden.
Men kom ihåg detta.
Min själ är ej gjord av siden!
Bommul är ett material av klass
men det kräv tid och en hel del strass.

Och lättmjölk det dricker du till lunch.
Jag, jag dricker mellanmjölk till frunch!

Någonting du måste minnas.
Är att ipods vanligtvis inte brukar vilja finnas.
Tappas bort gör dom hela tiden.
Du kanske kan plugga 8 timmar i sträck under tiden!