Agnes är rastlös. Igen.

Just nu är jag SÅHÄR uttråkad!!! Hela huset är tomt på både människor och dugliga tidsfördriv. Jag har gjort allt (dvs. spelat sims, sett tv, träningscyklat, ätit, suttit vid datorn, tovat) men har bara lyckats göra samma sak, utan att bli rastlös, i ca 20 minuter. Suck. Om någon har ett exemplariskt bra tidsfördriv så kan denne gärna få dela med sig av det. Skriv vad ni vill förutom "läs en bok" för det är det sista jag skulle göra. Hehe.
Igår stickade jag klart min flätstickade mössa så snart kommer en bild på både mössan och vantarna upp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då ska du läsa min

SEXNOVELL! :oD



- Peter Ingestad, Solna

Anonym sa...

Ett tips för uttråkade systrar:
- Spela Lego-racer på PS2 tills du blir bättre än mig och Simon.
- Skriv ett brev till din underbara storasyster.
- Karda ull. Alternativt köp en spinnrock på Blocket och lär dig spinna.
- Ordna dina böcker i färg- eller storleks-ordning, om de inte redan är det.