15 år!

Jag har just lärt mig att julkalendern för många år sedan inte hette Romeo och Julia utan Ronny och Julia. Förlåt mig för detta fruktansvärda misstag, Lova. Haha!!

Idag har jag gått från att vara fjortis till att vara... femtis? Hehu. Nej, men jag fyller 15 år idag och hittils har dagen varit en mysig 15-årsdag. Efter presentutdelningen så skidrade jag och Simon iväg för att leta upp årets julgran. Självklart var det jag som fann den perfekta julgranen, eftersom Simon mest letade efter "knölar"/"bullar" på björkar. Hmm. Väl hemma så bestämde jag mig för att jag aldrig mer ska åka skidor på gropig åkermark med endast ett tunt, tunt lager av lössnö som täcke. Usch och blä vad dåligt man gled! Det blev mer en vandring med skidor.
Nu ska jag fortsätta baka. Ha det bra!

4 kommentarer:

permanentäckel sa...

Gratis GRATTIS gratis grattis, o.s.v o.s.v!

En skåning sa...

Grattis lite för sent, tänkte att du kunde fira en dag till! Hoppas att de var snälla emot dig i går. Stor kram från oss i Skåne och du.....VI HAR JÄTTEMYCKET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!

agnes sa...

Haha tack så mycket! Här har vi också mycket snö, det har varit snöstorm hela natten och förmiddagen här idag... pjuh!

Anonym sa...

A....V....O....L

SITTARG