MUSIKCAFÉ ONS 11/11 kl 19.00 CHRISTINASKOLANS CAFETERIA

Här sitter jag nu och stinker vitlök. Vi gjorde köttfärsbiffar med klyftpotatis, fetaostsallad och tsatsiki idag på HK:n och det var helt underbart gott! Jag måste göra det här hemma någon gång... bara jag inte slarvar bort recepten?
Annars har dagen varit bra. Jag försov mig imorse men då fick jag åka med min kära bror till skolan. På vägen till skolan lyckades jag förresten slita av mitt skosnöre när jag skulle knyta skorna. Hur lyckas man?!
Har pluggat lite NO och Engelska. Dock skönt att få lära in sig lite muntliga saker för en gångs skull!

Ja. Sen tycker jag att ni är dåliga om ni missat rubriken. Och ännu mer dåliga om ni inte kommer! (PS! Skåningarna har jag överseende med)
9C Musikklass ska alltså ha en konsert på onsdag klockan sju i cafeterian. Vi ska spela låtar från 70-talet och framåt. Inget inträde. Men dock fikaförsäljning! Det kommer bli helgrymt!
Nu ska jag baka mjukpepparkaka till på onsdag. Så om ni vill ha så är det bara och komma.
Haha. Nu räcker det med reklam. Klockan sju. Det var det sista.

0 kommentarer: