Hemmakväll

Jag mår bra. Inga ben är brutna ännu, faktiskt!
Hehe. Jag hoppas ni förstår att jag skämtar en aning angående min rädsla för köpesmjölken.
Idag är det fredag, vilket innebär bästa dagen i veckan. Speciellt när man slapp de två sista lektionerna! Efter skolan hämtade mamma upp mig och vi tog en fika på ekbergs innan vi for och köpte flyttlådor. Nej, vi ska inte flytta. Vi ska röja.
Väl hemma så gjorde jag pizza... dock med färdig deg. Heh, såå duktig är jag inte x]
I helgen kommer det bli mycket röjning och mycket plugg. Men jag ska verkligen försöka ta det lugnt!
Nu ska jag sätta mig med mamma och ryggskottspappa och äta mörk choklad. Ja! Tro det eller ej men Agnes Isaksson har lärt sig äta mörk choklad. Det borde vara med i guinnes rekordbok eller något sådant.

0 kommentarer: