V43

Tjo! Nu har jag tid att berätta lite om min vecka :)
I tisdags blev det tillslut så att jag slapp sälja mjukkakorna, som jag skrev om, helt själv. Malin hjälpte mig! Så det hela var över på ca 1,5 h. Skönt.
I onsdags skulle elevrådet fixa den årliga Halloween-tunneln. Kom hem vid 10-tiden.
I torsdags var det då dags för Halloween-tunneln. Ojojoj, vad vi skrämde små barn den dagen alltså! Och ojojoj vad man hade ont i öronen efteråt... På kvällen skrev jag loggbok. Det tog ungefär hela kvällen. Och igår följde Malin, Miriam & Jenna hem till mig efter skolan. Sjukt rolig kväll!

Nu har Malin just åkt hem och jag ska installera The Sims igen. Haha! Tänkte skaffa mig lite nostalgikänsla :)

På tal om nostalgi... se vad jag hittade för bild alldeles nyss. Åh.

1 kommentarer:

Anonym sa...

tog du nån gruppbild på halloween? :D isf, kan du lägga upp dom då ? :D /rebecka