Tisdag.


Hej världshistoriens körigaste dag!
Efter skolan sprang jag till bibblan för att hinna boka en dator och sitta och plugga, men mitt kort fungerar inte och jag springer tillbaka till skolan och får låna en nyckel att låsa upp datasalen med, då upptäcker jag att jag glömt mina papper i bibblan och måste springa tillbaka, när jag är i datasalen har jag ingen penna och måste gå och leta någon kvarvarande på skolan som kan tänkas äga en penna och TILLSLUT kunde jag börja plugga. Då hade jag en timma på mig innan jag skulle till korpen och träna. Det visade sig vara Step Core, grymt kul! Efteråt gick jag till subland och åt, sedan gick jag till bibblan för att plugga och efter det sprang jag till kören.

Det roliga är att mest troligt så kommer nog alla mina tisdagar se ut ungefär såhär hädanefter, fast då ska jag ha koll på mitt bankkort, mina papper och min penna. Hehe.

Eftersom jag gjort bort allt plugg på bibblan så kan jag istället göra precis vad jag vill just nu. Men vad....? Kanske blir det dr. House, kanske blir det stickning, kanske blir det mer dator. Vi får se.

0 kommentarer: