Hål i väggen

Det spelade ingen roll hur mycket jag ville bli frisk... för här sitter jag med 39 graders feber och huvudvärk som jagvetintevad. Fast på något sätt så känner jag mig ändå mycket piggare än igår, så lite kanske det hjälpte?
Nåja, dagen har bestått av att se TV och sitta vid datorn. Typisk sjuklingssyssla. Jag har även funnit mig mitt nya favoritprogram... HÅL I VÄGGEN! Jag med min enorma skadeglädje har alltså hittat det ideala programmet för mig. Det är ett av de få program som får mig att fullständigt GARVA! Hehe.
Nu vill min mamma att jag ska se Hairspray med henne. Och Malin & Miriam, jag sparar den andra filmen till er! ;)

2 kommentarer:

LovaO sa...

Hejdå Agnes!!! PUSS! Vi ses ju inget mer du lilla galna rödtott! ;*

agnes sa...

Hejdå! Typ helt skitigt att jag inte hann säga hejdå :( Ha det så bra :*