Traktorrace!

Igårkväll blev det som så att jag tog måppän till Malin. Vi passade Sofie så därför blev det mat på Hawaii och sen filmen Narnia. Sofie förstod nog ungefär 300% mer av allt som hände i den filmen än vad jag och Malin gjorde. Allt var bara helt ologiskt. Jaja, våra hjärnor har väl blivit lite för logiska antar jag?
Imorse blev vi väckta av att min pappa ringde och påminde mig om att "det ju är Grandagen idag", och "Simon & Jonthan ska ju köra traktorrace!!!". Så då masade vi oss upp och åt frukost, sen brummade jag iväg mot Grans.
Jag hann precis i tid för det första racet. Simon failade, han sa "att jag var så rädd om traktorn". Men Jonathan däremot tog sig till final och hamnade tvåa.


Har nyss slängt iväg ett mail till statist.garagefilm@gmail.com. Jag och Malin kände att eftersom vi alltid har undrat hur det går till på en filminspelning så tänkte vi att när dom ändå söker statister till en långfilm som utspelas i Piteå så är det väl lika bra att haka på!? Hoppas vi kommer med, det skulle vara grrrrymt!




















Mobilkvallan är inte den bästa

0 kommentarer: