Högbacken

Jag vet, uppdateringen har varit längst ned på botten under de senaste dagarna. Men det är inte så lätt att surfa på internet när man inte har tillgång till internet eller dator. Jo, för helgen så har jag ju varit på Jennas stuga.
Jag, Malin, Miriam & Jenna for dit direkt efter skolan i fredags. Väl framme så åt vi tacos, såg Idol och film. Lördagen blev värsta, värsta fotardagen! Vi gick ut vid 1-tiden och började, och var nog inte klara förrän vid 7-tiden. Hur kul som helst!
Sedan åkte vi "Bubbla", spelade kort och åt middag. Såg lite film och låg sedan uppe och pratade till fyra på morgonen. Söndagen bestod mest av plättar, packning och film. Och så lite spya mot slutet men det behöver vi inte gå in på, va?
Tack för en otroligt bra helg, flickor!
Tyvärr så kan jag inte visa de få bilderna som jag tog från helgen än, för jag har nämligen inget skrivbord, och därav ingenstans att ha datorn på, det står nämligen i garaget och väntar på att bli målat. Men då kan jag ju istället visa bilder från idag efter skolan då vissa personer fick lite fnatt?




















Kolla Lasses överläpp!

0 kommentarer: