7/8

Tjosan! Jag har hittat en sida på internet där man kan se en massa tv-serier gratis. Det är bra. Men det är inte bra. För då sitter jag vid datorn alldeles för mycket! Fast jag har bestämt mig för att denna dag ska vara rätt så tv-fri... förutom nu då.
Igår for jag och mamma till kajen för att paddla kajak. Men det sket sig fullständigt så vi for hem efter en halvtimme.
Väl hemma så fick jag förstås denna jobbiga AaaahNuMåsteJagVerkligenGöraNågot-Paniken igen. Det slutade med att jag gjorde plättar medan jag såg Gossip girl på datorn (Lova, du har gjort mig beroende).
Sedan for jag och mamma och joggade på slingan. Lite... halvklibbigt i denna rötmånad men annars gick det bra. Efter det åt vi middag, plockade hallon, gjorde upp en brasa och hade det bra.
Idag ska jag stå och spola plansilon i några timmar. Tummen upp!

0 kommentarer: