24/8

Hola amigos!
Nu är skolan igång på riktigt. Har haft vanliga lektioner idag och det mesta känns väldigt bra!
I helgen var ju Miriam & Malin här, behöver jag säga något mer än prat, skratt och tårar?
Vi hade det iaf riktigt bra, puss på er!
Hade absolut inget att göra så jag for ut och sprang samma runda på 4 km som den jag och mamma sprang när det ösregnade. Den här gången var det en aning lättare att springa, man slapp springa med genomblöta kläder samtidigt som man gjorde allt för att undvika alla vattenpölar. Och jag tycker rundan är ganska lagom. Lagom många uppförsbackar, lagom många nedförsbackar, lagom många bilar som man tvingas möta, lagom många människor som kan glo på en, lagom många kilometrar, lagom lång tid, lagom allt!
Nu ska jag duscha sen ska jag kolla om det finns något att se på svtplay/tv4play. Det finns då garanterat mer att se än vad det gör på den riktiga TV:n ikväll!

0 kommentarer: