21/8

Wööööoow! Nu är vi störst! Det märks dock ingen skillnad men det kommer det nog göra snart. Fatta vilken respekt man hade för 9:orna då man gick 7:an... fast det gör man ju rätt i, i och för säg. Iallafall nu när VI är nior. Moahaha.
De två första skoldagarna har varit helt okej, igår var ju inte dansarna där för de var och dansade för kungen. Det kändes en aning konstigt. Men sen träffade vi de flesta på stan efter skolan så det kändes inte så konstigt. Själv körde jag moppe till skolan så därför var jag fri att fara hem när jag ville, så det ledde till att jag började köra hemåt vid halv åtta tiden, och då hade jag gått omkring på stan med mina små vänner ett bra tag. Trevligt! När jag kom hem åt jag mat och såg Bolt ta världsrekord på 200 meter.
Idag gjorde vi en presentation av vår, hade skattjakt och sen gick hela klassen för att fika på kvartersbageriet. Jag, Sanna, Stina, Miriam, Bella, Lova, Daniéla och Malin satt nog kvar en timme längre än alla andra och hade det supahdupah trevligt! Sen gick vi på stan ett tag och några for hem innan vi gick till Kupan. Jag fyndade hela TVÅ saker! Som jag t.o.m nog kommer använda! Cool tjej! Kupan har inte varit min grej förut om man säger så.
Nu ska jag äta middag, todelo!

0 kommentarer: