SOMMARLOV

Åh, vad det känns bra med låååång tids ledighet! Jag hoppas verkligen att den kommer innehålla massor av bad, sol, vänner, volleyboll, skratt, dans m.m. AAAAH! DET MÅSTE BLI BRA VÄDER!

Igår hade vi först den traditionella brännbollsturneringen, vi kom till semifinal men sen barkade det. Precis som förra året. Sedan var det dags för det traditionella båtracet, förlåt 9C, men er båt var nog inte så genomtänkt... hehe! Sedan hade vi det traditionella körgenrepet och efter det startade den traditionella examensstressen! Jag sprang till bussen. Åkte buss. Sprang från bussen. Hoppade in i duschen. Duschade i 3 minuter. Packade min väska. Ringde flera samtal. Åt två st knäckebröd till middag. Sprang till bussen. Missade bussen. Fick skjuts en bit på vägen. Hann ifatt bussen. Klev in. PUH!
Jag var nämligen påväg till Malin för fixxxxxxx inför kvällen!
Examen gick himla bra och det var himla kul!
Efter examen och alla fotografier så gick vi hem till Jenna för att byta om, sedan gick vi till norrstrand (ännu en tradition) där några från klassen var, åt strips på big boy och efter det så gick vi hem till Jenna igen och gjorde upp eld och hade det hur roligt som helst!

Världens bästa människor!

Miriam & Jag. Hon har faktiskt värsta klackarna, vi är faktiskt egentligen lika långa. Faktsikt. xD

Jag, Malin, Jenna & Lova

8C! SÅ OTROLIGT BRA!

0 kommentarer: