Valborg och SOMMAR?

Valborg var helt otroligt roligt!
Vi träffades i stan och började traska mot Elizas place.
Väl framme så satte Eliza direkt igång med att få upp en eld. Vi grillade, skrattade, fotade, snackade, dansade och tjoade! Hur kul som helst! Jag glömde dock min kamera hemma så alla bilder finns på Jennas kamera, kanske att det dyker upp några bilder senare :)
När våra tår började tappa känseln så gick vi in och slängde oss i sängen och hade diverse deep talk där i några timmar.
Efter att alla farit hem så låg jag, malin och eliza kvar och pratade tills våra ögonlock slöts.

Idag vaknade vi vid ettiden. FULLKOMLIGT ovetande om att det var 20 grader varmt ute så slog vi på TV:n. Men som tur var så kom Elizas mamma in rummet och sa att det var 20 grader varmt ute! Vi flög upp som raketer och gick ut i värmen för att äta frukost. Ohojsansa! VAD UNDERBART!!!
Sedan for jag hem och nu sitter jag ute med mammas laptop (klarar inte av att sitta inne en sån här dag)och pluggar SO.

Det känns inte riktigt som att vi just har hälsat våren välkommen... snarare sommaren! Jag hoppas innerligt att detta ovanligt varma väder betyder att sommaren 2009 kommer bli STEKHET!

0 kommentarer: