four days.

Hej igen!
Här sitter jag nu och smått sprudlar av glädje. Jag fick mvg på SO-provet och känner mig extremt nöjd. Jiihaaa! Detta kommer jag leva på i några dagar framöver...
Förövrigt har dagen varit himla bra, franskalektionen var roligare än någonsin.
Läraren: Läs den franska texten på svenska, Malin.
Malin (som läser från texten): "Vad gör du ikväll då"
Läraren: Jag sa SVENSKA, tack.
Malin: ööh, va? Men jag läste ju på svenska? :0
Läraren: Jaha, det lät som om du läste på franska.
Jag & Malin: hahaahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahahahah!

Sedan hände det en rad andra, helt sjuka saker, men dessa skriver jag inte här.

Helgen kommer nog bli ganska hemsk. Mina föräldrar ska till Umeå och det betyder att jag kommer vara fast här hemma... ingen bil som kan förflytta mig från mitt hem... USCH! Paniken ökar.

Ikväll blir det kalas hos kusin Ellen!
Todelo!

0 kommentarer: