25 bänk-dagar kvar...

Todelo! Har inte varit speciellt aktiv de senaste dagarna, och kommer nog att fortsätta vara oaktiv under denna vecka. Vi har 3 prov kvar, 1 inlämning och 1 läxförhör så det är väl vad jag kmr göra på kvällarna. Sen så har vi konfirmationsläger i helgen! Det ska bli NAAAJJJS!
Efter skolan strosade jag omkring på stan till kören skulle börja. Jag letade en bikini. Jag hittade INGEN! Bara fula tantbikinisar. Och ja, det är väl kanske inte dags att börja sälja bikini riktigt såhär års, men ändå, jag behöver ju till Gran Canaria!
Idag fick jag även veta att det är 25 bänk-dagar kvar för oss till det är sommarlov. Bänk-dagar är alltså sådana dagar som vi måste sitta vid en skolbänk och tänka. Då är alltså praoen borträknad, lovet och lovdagarna, temaveckan osv. Men det är ju så äckligt lite! Inte tusan vill jag sluta åttan än! Vårterminen har ju inte ens börjat?

0 kommentarer: