Tuesday.

Hej och hå upp i det blå!
Snart är det alla hjärtans dag. Jag vill att den ska vara som förra alla hjärtans dag, alltså middag på pentryt :) Vad sägs om det, girls?
Idag har det varit en hel del inte-tänka-lektioner. På No:n så sprang vi upp och ner för trappor för att räkna ut vad effekten blir. På svenskan tittade vi på redovisningar. På SO:n tränar vi på en teater om Amerikanska revolutionen. På bilden håller vi på att spela in en film. Veery niiice!
Idag är det 13 skoldagar till sportlovet. Det känns rätt så bra! Inte för att jag är speciellt skoltrött, men det är alltid skönt att få ledigt.
Egentligen skulle jag ha farit på kör idag, som vanligt. Men eftersom min hals får ajaj av att sjunga så blev det inget mer med det :/ Istället väntar SO boken på mig.
Buhu.

Hejs.

0 kommentarer: