Sportlov!

Nu är det sportlov. Fast konstigt nog så är det inte alls efterlängtat. Det har ju varit turné och jag har ju varit sjuk också så det känns nästan som att skolan just har börjat..typ...nästan. Så jag vet inte riktigt om jag kan säga att det ska bli skönt med lov. För jag är redan utvilad och SÅ less på att gå omkring hemma och göra ingenting. Så ring som tusan!

Denna dag var nog den slappaste hittils. Nästan. Först hade vi sovmorgon (för en gångs skull) till 10. Franska, svenska, lunch (i cafeterian.. dagens skolmat var: Janssons frestelse à la nilsson) sen hade vi matte... Läraren: Antingen så får ni sitta här och räkna eller så kan ni få komma ner och se skidstafett. Valet var enkelt ;) Efter matten så slutade vi :D. Jag och Lova gick till bibblan och sen tog jag bussen hemmåt.
Tog denna bild imorse:


Mina bilder!

0 kommentarer: