Söndag

Denna dag har bestått av att skåda kämpande skidåkare, störtande slalomåkare och skott som avfyras. Ja, alltså inte live, utan på TV:n. Så jag kan meddela att sverige har raffat åt sig ett brons och ett silver denna dag. Jag känner verkligen hur jag bara vill vara superduper super super super bra på något, t.ex skidor då... fast helst ett instrument. Jag blir så himla peppad när jag ser alla överduktiga musiker stå där och rocka loss på sitt instrument... Tjaa, jag får väl satsa på trummorna jag, men eftersom jag började i höstas så känns det som en bit kvar innan jag kan bli riktigt bra på det. Men jag ska öva öva öva öva!

Och jag har ÄNTLIGEN stickat klart min mössa! (se bild ) Den ska jag använda som tusan, för garnet kostade 290 kr :S ! Laddar även upp en bild på resultatet av !"handmålningen" !
Kram!

Mössan (dålig bild)


HÄNDERNA!

0 kommentarer: