listan

Sofia utmanade mig!

SENASTE...
Film du hyrde: Juno. Fast det var mamma som hyrde den..
Film du köpte: Har nog aldrig köpt någon :S
Låten du lyssnade på: Sir Duke-Stevie Wonder.
Låten du hade på hjärnan: Hope and Glory - Måns.
Låten du laddade ner: Mitt nedladdningsprogram har inte funkat på 2 månader, så jag kommer liksom inte ihåg.
Personen du ringde: Pappa.
TV program du tittade på: "Efter tio" med Malou. (ja, det blir så när man är sjuk.)
Personen du tänkte på: Malou... eftersom jag just skrev hennes namn x)


FAVORIT...
Mat: Kyckling, tacos, alla sorters lax, ost & skinkpaj, palt m.m.
Låt: Hmm, jag har ingen direk favorit. Men coldplay's låtar är bra som tusan.
Sak att göra: Det finns ju ganska mycket? Umgås med vänner, baka, fota, redigera bilder, träna (synd att det bara går en gång i veckan), ha roligt!
Sport: Jag tycker fortfarande att tennis är svinigt roligt.
Dryck: Mjölk!
Kläder: Bekväma kläder. Också en snygg sjal till.
Film: Jag säger nog som Sofia; Mamma Mia. Fast jag börjar nästan bli lite småtrött på den. Men den är ändå så himla härlig.
Bil: Öhö?


ANTAL...
Gånger du varit kär: Aldrig varit kär. Bara tyckt om någon! Men det var längesen.
Gånger ditt hjärta brustit: Zero.
Hjärtan brustit på grund av dej: Jadu, det vet jag inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte. Men kanske 5 gånger?
Ärr du har på kroppen: Jag var lite dum som klöste på mina vattkoppor när jag hade dem vid sju års ålder. Så tjaa, ganska många ärr har jag nog.


SENASTE...
Bok du läste: Whatever happend to Janie?
Personen du fick mail av: Mormor ;)
Personen du fick brev av: Mormor.
Personen du fick sms av: Lova.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det händer ju inte så ofta eftersom mina föräldrar måste mjölka kor. Men 2-3 veckor sedan tror jag.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Vaknat. Ätit frukost. Sett tv. Suttit här vid datorn.
Var det kul: Det kan man inte påstå.
Hur tidigt stiger du upp: När jag går skola stiger jag upp antingen 06.05 eller 06.15Gillar du att slåss: Jag och miriam slåss ganska ofta! :D
Vad ska du göra ikväll: Har inte den blekaste aning. Men eftersom jag är sjuk så blir det väl att vara här hemma och göra absolut ingenting som vanligt.

Är du seriös: Ibland. Ibland inte. Det är roligare att vara oseriös!
Vad är du allergisk mot: ingenting egentligen. Men Maria Stoltz antar jag.
Var har du ont: I höften. I halsen. I skallen.
Använder du hårspray: Sometimes.
Kan du stå på händer: Nej.
Favorit serie: Eftersom mina föräldrar verkar ha som mål i livet att vara de sista människorna med 3 kanaler på TV:n så finns det inte så mycket att välja på. Så nej, jag har ingen favoritserie.



ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt.
Gillar du ketchup: Jag kan inte äta pasta utan ketchup. Och jag kan inte äta ketchup utan pasta.
Är du glad nu: Nja, varför skulle jag? Inget har gjort mig speciellt glad idag?
Var du glad igår: Nej. För då insåg jag att jag hade åkt på feber igen.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Japp.
Vad dansar du till: musik. Fast ibland kommer jag på en egen dans som jag dansar utan musik.
Stockholm är: sveriges huvudstad.
Göteborg är: en stad där man pratar gulligt.
Kan du sjunga: Ja. Men inte så hyperbra.
Mer värt än guld: Familjen och vännerna. Daa!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Grekland skulle vara naaajjjjs. Thailand vill jag tillbaka till och USA skulle vara fett mäktigt.
Sparar till: Ingenting.
Väntar på: Att jag ska få energi till att städa mitt rum.
Pålägg som gäller: Grevéost och rökt skinka.
Dagens dryck: Mjölk.



Jag utmanar Malin & Lova!

0 kommentarer: