Kolla kuriren.nu

Tjenare! Har dagen varit fin? Min har varit lite smått rolig, vi (jag, miriam, lova, jenna, stina, eliza) blev nämligen intervjuade av Kuriren. Så nu har vi vräkt ut oss allt vad hata-skolmaten heter, länken ser ni här:http://www.kuriren.nu/lokala/pitea_artikel.aspx?ArticleId=4640319&place=Piteå. Det finns så mycket jag kan säga om våran hemska skolmat så jag vet inte vad jag ska välja ut. Jag förstår bara inte hur politikerna inte kan förstå att lunchen är det viktigaste på hela dagen för oss, får vi ingen näringsrik mat (som vi ju inte får) så skiter allt sig med det bums!

Igår fick jag med mig Bellokvist till korpen, denna gång var det styrkemix som gällde. Roligt som tusan, hon kommer bli min nya korpenkompis!

Kram!

1 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! VAD FULA VI VAR!