fredag.

Fredag. hum hummm, det känns inte som fredag när man bara har gått 2 dagar i skolan.. Vaknade ungefär lika sur som igårkväll, dvs. Skrika åt min stackars familj, putta undan allt som är ivägen (även människor) och bara störa sig på allt & alla.
Men när jag anlände till skolan hamnade mitt humör på topp igen!

Ny layout.. igen. Men det är ju faktiskt inte jul längre, så då kan man väl inte stå där med en tomteluva på huvvet? Det känns dock himla skönt att julen är över. NU GÅR VI MOT LJUSARE TIDER! (Jag vet att alla säger så nu, men det är ju faktiskt så). Försökte mig på en nedräknare till min lilla blogg idag. Men ack, min hjärna har glömt hur jag gjorde förra gången.. tanken var att få veta hur många dagar det är till sommarlovet.

Ikväll ska jag se Let's Dance, jag har längtat sååå efter att få höra Blondinbellas härliga stämma! hgrmmm..



Kram












Vi går mot ljusare tider.

0 kommentarer: