:D

Hej och hå! Igår träffades hela musikklassen för att öva inför åk6-turnén. Efter ca. 2 timmar var vi klara, det gick hur bra som helst och det var enormt kul! Jag vågar inte ens tänka på hur det kommer vara på turnén :D
" Efteråt for jag och Miriam hem till Jenna, vi beställde hem pizza och satt och myste i Jennas nya fina rum. Malin kom lite senare och det ena ledde till det andra. Det slutade med att alla låg på golvet och vek oss av skratt.
Dagens:
Agnes: (Vi låg på rygg på golvet) Miriam,(som stod upp och tog kort) jag visar dig hur vi ska göra och sen gör du det så att de andra ser (gapade det största jag kunde)
Miriam gjorde det så att de andra kunde se vad jag gjort för grimas.
Jenna: Men usch, nej, då ser man ju ner i halsen.
Agnes: Ja, men det är ju bara kul. Kom igen!
Vi förberder våran grimas, miriam räknar in och tar kort.
Malin: (efteråt) Jag gjorde inte det.
Agnes: .. Inte jag heller.
Jenna: (som gjorde det) Wuhuuuuu!
Jag har full förståelse om ni inte fattar nånting. Men det var så otroligt roligt just då, så jag tänkte bara dela med mig lite av händelsen.

Vid 10-tiden bestämde vi oss för att gå ut. Och efter ett oändligt tjat från Malin så var vi helt plötsligt hos... Alfred. Jag vet.. xD Där var också Lars, Filip O, Lukas och Anders. De såg någon psycho-film som sen stängdes av för att istället gå ut på en promenix. Trots allt så hade hemskt roligt! Vid 12tiden gick vi hem till Jenna och sov där.



Isak slog en aning hårt..

0 kommentarer: