puuuuckooooooooo

Igår strosade jag, malin, eliza & jenna omkring på stan. Mitt i den hektiska mellandagsrean. Jag hittade 2 st koftor, ett par jeans, 3 st skärp och så bytte jag lite julklappar. Hade det mycket trevligt. Sen bestämdes det att vi borde åka hem till mig. För det var typ ett halvår sen sist. Så då gick vi till Jenna och såg film i väntan på min far som skulle komma och hämta oss, Miriam & Lova kontaktades och de hängde på.
Vi sjöng singstar, åt gurka och hade bara allmänt roligt!
Idag åkte vi madrass ett tag, såg film och åt ännu mer gurka :)
Dagens fras är : Men hiimla puuuuuuuckoooooooooooo.........

Hehe, nu ska jag ta mig ett varmt bad!




Kram.




PS! Har satt in bloggräknare så nu vet jag hur många läsare jag har per vecka: 104.... huh, typ 14 läsare om dagen........... JAG ÄR SNART IKAPP, BLONDINBELLA!

0 kommentarer: