den andra december.

Nu var det ett tag sen tycker jag.
Igår var det den första december, jag tycker det är helt bra att det är december. För det innebär jul, födelsedag och nyårsafton. Jag fyller år om 18 dagar!
Julkalendern har jag inte hunnit se. Enligt Lova så är den helkass. Nuförtiden så blir aldrig alla dessa julkalendrar lika uppskattade som förr. Och framförallt så blir de aldrig en av klassikerna. Jag menar, Greve Holm, Romeo & Julia, Dieselråttor och sjömansmöss (tror jag det hette), vem känner inte igen dom? Själv kommer man ju knappt ihåg förra årets julkalender :O.
Fick tillbaka NO:provet idag och jag är hemskt nöjd. Så därför har jag varit glad ungefär hela dagen! :D
Nu ska jag kila iväg på kör, sen har jag svenska och franska att göra. S U C K.

Kram.

2 kommentarer:

Anonym sa...

greveholm rokkar fett!

Anonym sa...

waaha du fyller år 10 dar innan maj !?