FREDAG & LÖRDAG

Fredag: Bio med Miriam :) Vi såg High School Musical 3. Kortfattat, så var det en rätt så... uppenbar film. Men några skratt fick man allt :D
Lördag: Jag såg TV. FÖR VET NI VAD!? Vi har ju alltid haft bara 1:an, 2:an och 4:an. För mina stenåldersföräldrar vill inte köpa boxer och sånt trams. Men så plötsligt, när jag slog på TV:n igår så upptäckte jag till min totala förvåning, att vi plötlsigt har fått alla kanaler! Och madre och padre har då inte gjort nåt så det måste vara en skänk från ovan xD Ett problem är att jag har ju ingen aning om vad som går på vilken kanal och vilken tid osv. Men det löser sig nog.
På kvällen for vi till Calrlzons och åt. Evelina var där och hon berättade nyheten som gjorde att jag hade rätt så svårt att sova inatt. MEN! jag vill inte säga något före jag vet helt säkert. Vissa har nog läst in the newspaper.

Kram.

1 kommentarer:

LovaO sa...

Vi har också fått så. Men det är för att ''dem från ovan'' har gjort så med flit så att vi ska bli JÄTTESUGNA på att köpa en boxer sen när det är slut.